Diagnoza i terapia SI małego dziecka – jakościowa ocena rozwoju motorycznego, ocena kliniczna procesów SI, terapia i programy domowe

1 opinia klienta

1150,00 

Zarejestruj się / Zaloguj się przed dokonaniem zakupu

Krótki opis

Rozwiniesz umiejętności analizy danych uzyskanych z obserwacji klinicznej SI wyznaczających cele terapeutyczne pogłębisz wiedzę o diecie sensorycznej i zasadach tworzenia programów domowych

  • Zarejestruj się / Zaloguj się przed dokonaniem zakupu
  • Czas trwania: 3 dni  I dzień godz. 10.00-18.00, II dzień godz. 9.00-17.00, III dzień godz. 9.00-15.00
  • Kurs online
  • Prowadząca: dr Elżbieta Binek, Magdalena Okrzasa, Sylwia Williams
  • Godziny dydaktyczne: 16 godzin

Czego się nauczysz

  • poznasz problemy oceny jakościowej rozwoju motorycznego małego dziecka w odniesieniu do ontogenezy odruchowej
  • poznasz specyfikę oceny zakłóceń pracy mięśniowej w poszczególnych fazach rozwoju dziecka 0-2 lata
  • udoskonalisz umiejętności diagnostyczne w zakresie procesów integracji sensorycznej w odniesieniu do małego dziecka 0-2 lata
  • rozwiniesz umiejętności analizy danych uzyskanych z obserwacji klinicznej SI wyznaczających cele terapeutyczne
  • pogłębisz wiedzę 0 diecie sensorycznej i zasadach tworzenia programów domowych

 

Wymagania

  • komputer podłączony do internetu

 

Opis

Kurs dla terapeutów SI pracujących z małymi dziećmi.

Ważne informacje:

  • kurs online
  • uczestnicy otrzymają certyfikaty i zaświadczenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych

 

Plan kursu

  1. Rozwój odruchowy małego dziecka 0-1 r.ż.
  2. Ocena jakościowa poszczególnych faz rozwoju motorycznego małego dziecka (0-2 lata)
  3. Kryteria oceny zakłóceń pracy mięśniowej – granice między normą rozwojową a sygnałami wymagającymi interwencji fizjoterapeutycznej.
  4. Wskazania dla terapeutów SI do terapii z małym dzieckiem, uwzględniające zalecenia fizjoterapeuty do poszczególnych typów problemów z pracą mięśni.
  5. Specyfika diagnozy małego dziecka pod kątem zakłóceń procesów SI – ograniczenia i modyfikacje.
  6. Obserwacja kliniczna jako podstawowe narzędzie w diagnozie małego dziecka – dostosowanie procedur i trafność diagnostyczna.
  7. Dieta sensoryczna – podstawowe założenia i zasady tworzenia programów indywidualnych dla dziecka.
  8. Terapia SI z małym dzieckiem – warunki i strategie terapeutyczne.

Prowadzący

  • dr Elżbieta Binek
  • Magdalena Okrzasa
  • Sylwia Williams
Termin kursu

21-23.11.2025

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.